משחק קלפים זוגי

מחפשים משהו שירענן את היחסים ויעזור לכם לחזור ולהתקרב אחד לשניה? משחק קלפים זוגי הוא דרך נהדרת לעשות את זה בקלות, במשחקיות, בלי לחץ ועם הרבה הנאה. משחק הקלפים הזוגי של knowledge of creation מתוכנן בדיוק לשם כך. אז איך הופכים ערב משעמם מול הטלוויזיה, להרפתקה אשר יש בכוחה לעשות שינוי של ממש בזוגיות שלכם? כל הפרטים בכתבה. 

כוחה של תקשורת

אין ספק שהדבר החשוב ביותר אשר קיים בכל מערכת יחסים שהיא, זה תקשורת. זה נכון למערכות יחסים עם ההורים, בין אחים, ובין חברים וחברות – קל וחומר במערכת היחסים עם בן או בת הזוג. ובתור הדבר החשוב ביותר, התקשורת הזוגית דורשת תחזוקה. 

אבל למרות שהמילה "תחזוקה" נשמעת כיפית בערך כמו עבודות אינסטלציה בבניין רב קומות, סמכו עלינו – לשפר את התקשורת הזוגית יכול להיות כיף בצורה שאתם לא יכולים לדמיין. כל מה שצריך זה משחק קלפים זוגי – ומתחילים ליהנות.

איך משחק קלפים זוגי יכול לשפר את התקשורת?

משחק הקלפים הזוגי "בואו נדבר רגע" בנוי כך שהוא גם קליל ומהנה, וגם מעודד אתכם לדבר על החוויות והרגשות שלכם. וכל מי שמתעסק בעולם הרגשי יודע, ששיחה פתוחה וכנה על רגשות היא צעד ראשון וחשוב מאוד בדרך אל תקשורת איכותית. הקלפים יעזרו לכם לשפוך את הלב על השולחן בלי בעיה, וגם בלי מחשבה. נשמע טוב, לא?

מתי משחקים?

כדי ליהנות וגם להפיק תועלת ממשחק קלפים זוגי, צריך לא רק לבחור את המשחק הנכון אלא גם לדעת איך ומתי לשחק בו. אנחנו מציעים לשחק בזמן נוח, שבו אתם רגועים ולא ממהרים לשום מקום – כמו ערב שישי חמים בבית, או מאוחר בלילה אחרי שהילדים הולכים לישון ולפני שאתם נשפכים מעייפות. ועם מי? הנה שלוש אפשרויות טובות.

עם מי משחקים?

כמובן שמשחק קלפים מוצלח הוא דרך לשיפור הקשר בין שני בני זוג, אך יש סוגים נוספים של מערכות יחסים אשר יכולות להיתרם מכך. משחק הקלפים "בואו נדבר רגע" מתאים גם לקבוצות קטנות של עד עשרה אנשים, ויכול להוות פעילות מעולה לערב משפחתי או חברתי. אם אתם הורים לילדים, תוכלו לשחק במשחק קודם כל בעצמכם, ולאחר מכן להביא אותו אל המשפחה כולה. מובטח לכם שלא תתאכזבו.

משחק קלפים זוגי – המתנה המושלמת 

משחק קלפים זוגי יכול להיות גם מתנה טובה מאוד לזוגות אשר חוגגים אירועים שונים (כמו לדוגמה יום נישואין), הפתעה לערבי רווקות ורווקים, או פשוט משהו שכיף לקבל סתם ככה, בלי סיבה. פשוט הזמינו את המשחק, עטפו אותו בצורה מושכת ונאה ויש לכם את מה שאתם צריכים לקראת יום הנישואין הבא של ההורים או מסיבת הרווקות של החברה הכי טובה. 

כאן המקום לציין שבמשחק הקלפים הזוגי ניתן לשחק אפילו לבד, עם דף ועט. בכך תוכלו פשוט לשפר את התקשורת עם האדם החשוב ביותר בחייכם – אתם עצמכם.

למה לבחור במשחק "בואו נדבר רגע" לערב הזוגי הבא שלכם?

"בואו נדבר רגע" הוא משחק קלפים אינטואיטיבי ומתוחכם, אשר מכיל לוח משחק מעוצב ומעל ל-200 כרטיסיות. המשחק מגיע עם הוראות מפורטות, ויש בו מספר סוגים של פריסות כך שאפשר לשחק בהרכבים שונים של אנשים – קבוצה, זוג ואפילו אדם אחד בודד. המשחק פותח על ידי מטפלים בתחום הנפש, מתוך ידע והבנה שנרכשו לאורך שנים. ניתן להזמין את המשחק כעת, ולקבל אותו עד לפתח הדלת שלכם. 

כתבות נוספות

משחק קלפים לכל המשפחה

משחק קלפים לכל המשפחה

אם אתם מחפשים דרך חדשה ומקורית להתחבר מחדש בתור משפחה, אתם לא לבד. משפחות רבות כבר מאסו בערבים משמימים של ישיבה משותפת מול הטלוויזיה במקרה

קרא עוד »

האנטומיה של התקשורת

הכלי הנפוץ והשימושי ביותר בתקשורת בין אנשים, הוא הדיבור.יחד עם זאת, באופן פרדוכסלי, הוא בין הכלים שמייחסים לו הרבהפחות חשיבות. איך אני מדבר? מה אני

קרא עוד »
סל קניות0
סל הקניות ריק
דילוג לתוכן