משחק קלפים לכל המשפחה

אם אתם מחפשים דרך חדשה ומקורית להתחבר מחדש בתור משפחה, אתם לא לבד. משפחות רבות כבר מאסו בערבים משמימים של ישיבה משותפת מול הטלוויזיה במקרה הטוב או ריבים וויכוחים במקרה הרע. אחד הטרנדים שתופסים תאוצה בחודשים האחרונים הוא משחק קלפים לכל המשפחה.

מה הופך את הפעילות הזו לכל כך מחברת? האווירה הטובה, הקלילות הנעימה, ובעיקר השיפור הניכר בתקשורת הבין אישית, שקורה בקלות ובטבעיות. הנה כמה סיבות שישכנעו אתכם שגם לכם כדאי לנסות.

למה בילוי משפחתי משותף הוא חשוב?

כל מי שהמשפחה היא ערך חשוב בחייו יודע שאין שום דבר חשוב יותר מאשר בילוי זמן משותף ביחד. אין תחליף לזמן איכות, כזה שמשפר את הקשר והופך את מערכת היחסים למשמעותית יותר. איך אתם נוהגים לבלות זמן משפחתי משותף? צפייה בטלוויזיה, הסתובבות בקניון, אולי יציאה למסעדה? 

זכרו שיש שני דברים חשובים ומשמעותיים אשר הופכים כל זמן משפחתי למשמעותי וחשוב. כל פעם שאתם מתכננים חופשה, יציאה או בילוי משפחתי, אתם צריכים לשים לב לקיום של שני המאפיינים הבאים.

שיפור התקשורת הבין אישית 

בזמן בילוי משפחתי – ולא משנה אם מדובר ביציאה לסרט או בספונג'ה של כל הדירה – אנחנו למעשה לומדים בצורה עקיפה איך יוצרים תקשורת נכונה. תקשורת בין אישית טובה וזורמת, היא המפתח לקשר מעולה ומתפקד, ששומר על האיכויות שלו לאורך שנים ועומד בכל הקונפליקטים והאתגרים.

יצירת זכרונות משותפים

בילויים משפחתיים יוצרים זכרונות משותפים, שנשארים איתנו לשנים ארוכות. הארוחה הטעימה שאכלנו ביחד, פסגת ההר שהצלחנו להגיע אליה מתנשפים בסוף הטיול, ואפילו הפנצ'ר שבגללו נתקענו באמצע כביש החוף – כל אלו הופכים את המשפחה למגובשת וחזקה יותר.

בואו נדבר רגע – משחק קלפים לכל המשפחה

אם אתם מחפשים חוויה משפחתית בלתי נשכחת, שתספק לכם זיכרונות משותפים וגם תעזור לכם לשפר את התקשורת הבין אישית, משחק קלפים בואו נדבר רגע הוא משחק קלפים לכל המשפחה המיועד בדיוק בשבילכם. במשחק תיתקלו במצבים מרתקים, משעשעים ומרגשים, שיחזקו את הקשר שלכם ויעזרו לכם להתמודד ברגישות ובחכמה עם קונפליקטים – גם כאלה שמלווים אתכם לאורך שנים.

איך משחקים?

קופסת המשחק מכילה מאות קלפים, אשר מעודדים את המשתתפים לדבר על נושאים שונים דרך אסוציאציות ושאלות מרתקות. בצורה זו, נוצרות שיחות עמוקות בין כל המשתתפים – הורים, ילדים, דודים, וכל בני הבית. זה בדיוק מה שהופך אותו למשחק קלפים מושלם לכל המשפחה.

איפה עוד ניתן לשחק במשחקי קלפים לכל המשפחה לשיפור התקשורת?

משחקי קלפים לתקשורת תוכלו למצוא על המדף בסלון של משפחות רבות, אך גם במספר מקומות נוספים, כמו לדוגמה על שולחנם של מגוון מטפלים: פסיכותרפיסטים, מתקשרים, ועוד. באתר זה תוכלו לקרוא עוד על השימוש במשחקי קלפים לביצוע תהליכי עומק שונים, כמו לדוגמה איך לשפר את התקשורת בעזרת משחק קלפים לזוגות.

איך נולד משחק הקלפים לכל המשפחה "בואו נדבר רגע"?

משחק הקלפים לכל המשפחה הוא פרי עבודתם של שני שותפים – אסנת ואיל, אשר חברו יחדיו ויצרו את החברה המובילה knowledge of creation. אסנת ואיל מגיעים שניהם מתחום הטיפול, ויש להם ידע רב בנושא זה. יחד הם יצרו משחק מרהיב ומעוצב, המכיל עשרות קלפים, ושכל פרט בו הוא מדויק ומושקע עד למילה האחרונה.

אם אתם מעוניינים להעשיר את החיים המשפחתיים והזוגיים שלכם בהנאה וקלילות, הזמינו עוד היום את משחק הקופסה "בואו נדבר רגע".

כתבות נוספות

משחק קופסא בואו נדבר רגע

משחק קלפים זוגי

מחפשים משהו שירענן את היחסים ויעזור לכם לחזור ולהתקרב אחד לשניה? משחק קלפים זוגי הוא דרך נהדרת לעשות את זה בקלות, במשחקיות, בלי לחץ ועם

קרא עוד »

האנטומיה של התקשורת

הכלי הנפוץ והשימושי ביותר בתקשורת בין אנשים, הוא הדיבור.יחד עם זאת, באופן פרדוכסלי, הוא בין הכלים שמייחסים לו הרבהפחות חשיבות. איך אני מדבר? מה אני

קרא עוד »
סל קניות0
סל הקניות ריק
דילוג לתוכן