איך לשפר את התקשורת בעזרת משחק קלפים לזוגות

נשים וגברים רבים פונים אלינו בשאלה: כיצד אני יכול/ה לשפר את הזוגיות שלי? העומס של חיי היומיום, העבודה, הילדים והמשימות השוטפות פשוט לא משאירים לנו זמן לעצמנו.

במאמר הבא, אנחנו הולכים להסביר כיצד להשתמש במשחק קלפים לזוגות "בואו נדבר רגע" כדי לשנות את החיים – לא פחות ולא יותר. כל אחד ואחת מאיתנו נתקלים בחסמים רבים במערכת היחסים עם בן או בת הזוג – אבל יש דרך אחרת. כל הפרטים בהמשך!

למה תקשורת היא דבר כל כך חשוב בחיים של כל אחד מאיתנו?

תקשורת היא הבסיס לכל מערכת יחסים בריאה. ללא תקשורת, אנחנו לא נוכל להכיל ולהקשיב זה לזו בכנות. כדי לייצר תקשורת טובה, צריך לדעת לזהות את הצרכים של הצד השני. גם אם אנחנו לא תמיד מסוגלים לענות עליהם, רק ההכרה בצורך לבדה היא אבן דרך משמעותית בדרך אל שיפור היחסים. לכן מטפלים זוגיים ממליצים לעתים לשחק במשחקי קלפים לזוגות, אשר מאפשרים לשפר את התקשורת בדרך קלילה.

אפשר דוגמה למצב בו התקשורת משפיעה על הזוגיות?

כמובן! אם בן הזוג שלי חווה צורך שאקשיב לו יותר, ואני לא משכילה לראות זאת, יכול להיות שזה יגרום לו לתסכול רב. תסכול זה יכול לפגום במערכת היחסים ולגרום לכך שבן הזוג שלי יתנהג אליי בצורה שלילית ופוגעת. לכן, כשאנחנו משחקים במשחק "בואו נדבר רגע", אנחנו ניתקל במצבים רבים בהם יש הזדמנות לחלוק ולשתף את הרגשות שלנו. 

אגב, המשחק הוא לא רק משחק קלפים לזוגות, אלא יכול להתאים גם למשפחות וקבוצות מכל הסוגים – כך שזה דבר ששווה שיהיה בבית למקרה הצורך.

מהם החסמים העומדים בפנינו בדרך לשיפור הזוגיות?

פעמים רבות, אנחנו חווים קשיים שמפריעים לזוגיות שלנו להמריא למקומות המרגשים שהיא יכולה להגיע אליהם. חוסר בזמן, לחצי יומיום, מצב בריאותי או משפחתי מאתגר, ועוד – כל אלו הם דברים שקשה להתמודד עימם (אך לא בלתי אפשרי).

מה אנחנו צריכים לעשות כדי לזכות במערכת יחסים טובה יותר?

על מנת לזכות במערכת יחסים טובה יותר, יש כמה הרגלים שכדאי לאמץ בחיי היומיום. הנה טיפים ורעיונות שיפתחו לכם את הראש.

לפנות זמן ולהשקיע אותו אחד בשניה

אין כמו זמן איכות כדי לשפר את הזוגיות. קבעו זמן קבוע בכל שבוע, שאותו אתם מבלים ביחד – בלי סמארטפונים, לפטופים, עבודה וילדים. פשוט להיות אחד עם השניה.

לא לפחד לדבר על דברים מאתגרים

אם יש משהו שיושב לכם על הלב, עדיף להגיד אותו – ויפה שעה אחת קודם. אנחנו ממש ממליצים שלא לשמור דברים בבטן. מהניסיון שלנו, זה אף פעם לא נגמר טוב.

להכיל אחד את השניה ללא שיפוט

אם בן או בת הזוג משתפים אתכם במשהו אישי, נסו לא לשפוט אותם ו"להשליך" את הדבר על עצמכם. לכל אחד מאיתנו חשוב שיראו אותו כפי שהוא.

איך לשפר את הזוגיות דרך משחק קלפים לזוגות?

משחקי קלפים לזוגות מהווים את הדרך המושלמת להירגע ביחד, להתחבר ולשתף את הרגשות במרחב נעים, קליל ובטוח. פשוט הזמינו את המשחק "בואו נדבר רגע" – ותראו איך החיים שלכם מתחילים להשתנות

משחק בואו נדבר רגע – תעשו טוב לעצמכם (וגם לבן/ת הזוג)

משחק "בואו נדבר רגע" מבית knowledge of creation הוא הפתעה נפלאה לבן או בת הזוג, למשפחה או לחברים. המשחק מאפשר להתקרב, לשפר את התקשורת ומערכות היחסים, לשתף בתחושות וברגשות – כל זאת בצורה קלילה ונעימה.

אנחנו מזמינים אתכם להזמין את המשחק באתר ולהתנסות בהרפתקה חדשה. ואם יש לכם שאלות נוספות – פנו אלינו! נשמח לשוחח ולהסביר.

כתבות נוספות

משחק קופסא בואו נדבר רגע

משחק קלפים זוגי

מחפשים משהו שירענן את היחסים ויעזור לכם לחזור ולהתקרב אחד לשניה? משחק קלפים זוגי הוא דרך נהדרת לעשות את זה בקלות, במשחקיות, בלי לחץ ועם

קרא עוד »
משחק קלפים לכל המשפחה

משחק קלפים לכל המשפחה

אם אתם מחפשים דרך חדשה ומקורית להתחבר מחדש בתור משפחה, אתם לא לבד. משפחות רבות כבר מאסו בערבים משמימים של ישיבה משותפת מול הטלוויזיה במקרה

קרא עוד »
סל קניות0
סל הקניות ריק
דילוג לתוכן